underbara vackra dag

min dag har varit helt perfekt!

jag mötte upp jennifer på centralen.. vi gick först till ett café som hette john chris coffee..
vi satte oss ner & pratade massa & tog en macka & jag drack varm choklad :)

sen kikade vi runt lite på stan.
jag köpte en tröja på gina, skrubb till kroppen, klädvårdsrulle, en kostaboda pussmun & lite smått..

innan ett så mötte vi rebecca på centralen..
då gick vi direkt & åt asiatiskbuffé på pong!
jag bjöd rebecca som hennes present :)

efter det gick vi & provade peruker & hade skitkul haha!
sen kikade vi runt lite mer & jag köpte en till spargris!

sen skildes vi åt på centralen..
jag har haft en helt underbar dag i stockholm med er tjejer.
saknar er!

så glad att ni kom ialla fall :)

nu är jag hemma & ska byta jacka & lämna lite allt jag köpt..
för nu ska jag upp till vällingby centrum & ta bussen till anita i hässelby!

det var jättelänge sen vi sågs! micke kommer också vara där, så det blir middag där ikväll :)
sen ska jag & micke nog kika på daniels match i stora mossen, om dom inte vinner ikväll åker dom ur kvalet!

här kommer bilder från idag:






















Kommentarer
Postat av: mamma

vilken mysig dag! fina saker, hoppas dom vinner ikväll, kram

2012-02-28 @ 20:10:35
Postat av: chubby

min fina <3 och vilken fin jacka!

2012-03-03 @ 01:05:24
URL: http://hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0