Nostalgisk

jag sitter & lyssnar på gamla låtar som hängde med under uppväxten.
låtar man har såna otroliga minnen med.
 
Aqua, Spice Girls, Solid Harmonie, Popsie, Systrarna Graaf, ja you name it.

jag minns hur vi alltid uppträdde & skulle mima.
stackars våra föräldrar som alltid var tvungna att vara publik & kolla.
haha jag skrattar högt när jag tänker på det..
i vardagsrummet hemma hos mig haha!

gissa vem jag var i spice girls, emma såklart!

här är några riktigt bra låtar sen unga dagar:

Spice girls:

Viva forever, en av dom absolut finaste & bästa låtarna, dock tyckte jag musikvideon var läskig när jag var liten.
Mama, så himla fin text
Next generation. pepsilåten
Who do you think you are
Wannabe





Aqua:


My oh my
Lollipop (Candyman)

Roses are red
Barbiegirl





Popise:

Rough enough
Joyful life





Solid Harmonie:

I'll be there for you
I want you to want me





Systrarna Graaf

You got what i want
Give it up
Heartbreaker






Kommentarer
Postat av: mamma

Det var roliga tider med roliga minnen

2012-02-26 @ 09:01:46
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0