Min kämpe

eftermiddagen har jag spenderat med en av mina äldsta & bästa vänner, emma.
det var några månader sedan vi sågs sist.

men det var så otroligt skönt att träffa dig idag.
att se att du kommit så långt i din behandling mot den hemska sjukdomen anorexi.
jag ser ett ljus i dina ögon & hur stark din vilja är.

jag beundrar dig verkligen.
vilken jävla fucking kämpe du är!!!!

jag vet att du klarar det här, med tanke på vad du hittills åstadkommit.
när du känner dig redo & vill så packa din tandborste & väska & kom till mig & daniel i vällingby.
du är så välkommen!

jag tror inte du förstår hur glad jag blev av att träffa dig idag.
här får du en till skiiiiiiiitstoooooor kram av mig!

du är vacker, bäst & lite till!



balen i nian








Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-01 @ 16:55:19
Postat av: emma

ååååh vilket vackert inlägg Louise, tack så jättemkt!!! Var så härligt att hänga med dig idag och få vara i det friska livet.. Jag står utanför dörren i Vällingby och knackar på när du minst anar det snart hihi ;)

PUSS <3

2012-02-01 @ 16:56:22
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Chubby

Vad fint skrivet lollan hoppas du blir frisk snart emma! :-) <3

2012-02-06 @ 20:04:12
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0