jag lever!

jag klarade första dagen på jobbet!
trevliga kollegor har jag jobbat med idag :)

det var mycket under lunchen annars lugnt..
så det har varit en bra dag..

efter jobbet handlade jag lite sen åkte jag hem..
jag började med maten direkt & strax efter kom min älskling hem..

vi bestämde att fira alla hjärtans dag idag istället för imorn, jag måste jobba extra.
så daniel hade varit jättesöt & köpte jordgubbsvin, choklad & en liten present till mig,
åh han kan om han vill min kille!

jag hade inte köpt något haha.
men han fick ju mat?! nej men något får han väl sen :)

vi åt ialla fall lite extra lyxmat idag med tanke på alla hjärtans dag & efter min första dag på jobbet..

vi åt en bit västerbottenpaj med creme fraiche, röd lök & röd rom.
en pastarätt med lax blev det sen!
så himla gott!

så nu tar daniel ett bad & jag kollar på halv åtta hos mig..
sen ska vi äta lite efterrätt,  lite jordgubbar, ananas, apelsin & äpple med vaniljkesella & dricka lite jordgubbsvin :)

myyyyskväll!









Kommentarer
Postat av: mamma

mysss och gulligt av daniel

2012-02-13 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0