äntligen!!

nu är äntligen denna jobbhelg över, gud så skönt!
det var jag & två till som jobbade idag.
har varit huur lugnt som helst, inge folk alls typ..

så vi har grovstädat hela delin.
ganska kul faktiskt!
pyssla, göra rent, lyssna på radio, ja helt okej!

jag var klar fem över åtta & när jag kom till vällingby mötte jag upp daniel.
han hade varit på donken & handlat lite mat till oss..

när vi kom hem så åt vi & kollade på skilda världar..
nu gick daniel & la sig i ett bad.

jag ska kolla på tv sen sova..
är väldigt trött..

idag har jag tänkt en massa på framtiden.
drömt mig iväg till många olika platser..
varför ska allt vara så dyrt?

kan inte alla i sverige ge mig en krona, då skulle jag klara mig ett tag"




Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha du är rolig du

2012-02-27 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0