5 februari, söndag

i fredags när jag kom hem till daniel vid halv nio så jag hade köpte med mig lite gott..
så jag gjorde ordning en liten tallrik var med en bit västerbottenpaj med creme fraiche,, rödlök & röd caviar (jag döööööör så gott, daniel älskade det också!!) sen lite prosciuotto, salami magnifico & mangospett..
så det var riktigt gott! :)

daniel hade  gjort det mesta vi skulle göra, han hade fått upp tvn på väggen, han hade fixat det sista i vårt barskåp & byggt ihop tvbänken, så där försvann helgens jobg haha! men jag klagar inte :)

resten av fredagen myste vi bara i soffan :)

igår sov vi ut, så underbart mysigt att få vakna i daniels armar utan ha klockan på ringning, bara ligga & dra sig i sängen..

vi gick upp & fixade oss, sen runt elva kom brita & bertil & hämtade oss.
sen blev det barkarby i ett antal timmar, vi var på jääääättemånga affärer & kikade runt..

vi är ju på jakt efter ett soffbord, men det är inte helt lätt vill jag lova, efter att ha kollat i västerorts alla möbelaffärer gav vi typ upp..
men nu har vi väl två stycken som det står mellan ialla fall.

vi har också kikat ut lite saker som ska köpas framöver..
som till exempel, bioljud, vinkyl &  köksgardiner, det är vad jag kommer på nu..

men vi kom ialla fall hem med nya svarta gardiner till vardagsrummet & en till matta till sovrummet & lite annat smått!
lunch blev det på max i barkarby!

eftermiddag & kvällen spenderades i skogås hos brita & bertil..
daniel blandade en god drink till oss..
sen pratade vi en massa & åt korvstroganoff & såg på melodifestivalen..

min favorit var såklart loreen! vilken jävla tjej alltså!
sen var faktiskt seanbanan bra hur många än som förnekar det haha..

vi kom ialla fall hem runt halv elva tiden, då bytte jag gardiner & höll på..
sen blev det film :)

nu har jag vaknat, tänt lite ljus för att få upp värmen här hemma, det är ju för fan sviiiiiinkallt!!!
jag ska ta mig en varmdusch sen :)

idag har daniel match i norrtälje..
så vi ska ju åka den där jävla bussen i typ två timmar åh, hatar det!
men vad gör man itne för att stötta sin pojkvän?
nej jag tycker faktiskt det är skitkul att kolla så jag är inte tvungen direkt ;)





när vi var inne på hemtex så sa daniel att han kunde sticka, ingen trodde han, sen tog han upp nålarna & stiockade utav satan, gud så vi skrattade haha!




Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är det mycket som händer, flyttlasset från uppsala fredag 10 februari kommer allt närmare

2012-02-05 @ 09:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0