3 februari, fredag

äntligen fredag!

jag har varit vaken sen kl sex imorse..
therese åkte efter halv sju till stationen, hon ska upp till karlstad över helgen..

efter det kunde jag inte somna om så jag gick upp & tog en dusch..
sen har jag suttit i soffan & fixat med mina naglar & gjort dom fina.
jag som alltid fixade med mina naglar fler gånger i veckan förr..

nu gör jag ju inte det för jag får inte ha nagellack i delin..
men idag är det kassa & helg så så fort jag får chansen gör jag mian naglar fina!
det känns bra med fina naglar ;)

jag har ialla fall fått i mig lite pannkakor till frukost..
mm så gott!

jag ska väl sminka mig nu & sen lägga i det sista i väskan & gå till jobbet & avverka några timmar!
jobbar 9.30-19.00 idag, usch lång dag..

sen tar jag tåget till daniel!

nu hade tvn kommit upp på väggen i vardagsrummet så vi ska väl fixa lite i vårt hem under helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0