27 februari, måndag

äntligen måndag!
det är roligare att jobba i veckorna då köket är igång, det händer mer, är mer folk & man kan gå & kika vad dom lagar för mat & vad de blir för kallskänk!

idag jobbar jag ialla fall 10-19!
så jag är helt klart, ska bara klä på mig & sen röra mig mot jobbet!

just nu drömmer jag mig bara bort till dublin.
jag har alltid velat åka dit.
verkar vara så vackert & grönt!

jag, mamma & mormor var ju i skottland för 5-6 år sen & jag älskade skottland, så himla vackert, därför tror jag dublin är minst lika vackert.
så, ta mig till dublin!

nej, nu måste jag klä på mig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår att du vill till Dublin det är fint där,kram

2012-02-27 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0