21 februari, tisdag

sista timmen igår på jobbet skulle jag få lära mig filéa..
jag gick först prova på en röding sen en gös. gösen var fan svår!
men övning ger frädighet, jag kan ju ialla fall ta bort skinnet ;)

efter jobbet tog jag mig till medborgarplatsensöder där jag mötte camilla..
vi gick till söderhallarna & åt.
minns inte vad det hette men det var något italienskt som låg mittemot tacobar..

jag tog en jättegooood ceasarsallad som var så stor att jag bara åt hälften!
väldigt ovanligt att jag inte äter upp liksom haha!
jag hade ialla fall jättetrevligt med camilla! :)

sen kom emelie & vi började gå mot jennifers skola södra latin!
klockan sex började teatern först föds man ju.
jennifer var huvudrollen & hon var så duktig alltså!
helt sjukt att man gå in i så i en roll!

efter teatern så väntade vi på jennifer & tog oss till solna, karolinska för att åka bil hem sen.
så jag & emelie fick sjuts hem, asskönt! :)

när vi kom hem gjordejag våfflor till emelie som fick bli hennes middag!
jag åt en också, sååå gott!

sen kollade vi på bb sen gick vi & la oss :)

nu håller emelie på att fixar sig, hon ska åka snart, gå med sin klass på typ lasergame..
jag är leeeedig idag, gud så underbart!!!

så jag ska ta mig till farsta centrum faktiskt..
jag ska luncha med mikaela & william & kika runt lite, ska bli jättekul! :)

jag ska njuta av denna dag!










Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahahhahaa åh herregud!

Jättekul att ni kom! Kram

2012-02-21 @ 11:28:50
URL: http://jenniferbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0