20 februari, måndag

daniel gick till tbanan för ett tag sen..
jag sitter i soffan med mitt täcke, här skulle jag kunna ligga hela dagen!
har ingen lust att jobba idag, jag är så trött..

jag är verkligen ingen morgonmänniska..
men men bara att gilla läget..

jag ska äta lite frukost & sminka mig, ska väl ta mig till tbanan om en timme typ..
idag jobbar jag 8-16..

efter jobbet ska jag till medborgarplatsen & möta camilla, daniels faster..
vi ska väl äta någon middag & möta upp emelie.

klockan sex ska vi gå på jennifers. daniel & emelies kusinsteaterföreställning, hon har huvudrollen!
det ska bli jättekul!

sen åker vi hem & emelie sovver här, en bra måndag med andra ord, hoppas bara dagen på jobbet går fort! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Cool brud

2012-02-20 @ 13:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0