2 februari, torsdag

grattis marie som fyller år idag!!

jag åkte in till lägenheten imorse med mamma & pappa..
sen har jag sovit tills nu..

jag ska väl äta lite frukost & sminka mig..
sen ska jag prova jobba idag..
alladeles för många sjuka & jag är ju lite bättre.
så det bordet gå med massa alvedon.

idag jobbar jag ialla fall 10.30-20.10.
om jag har räknat rätt så är det ikväll min näst sista stängning i delin, vilket känns för jävla underbart!

ikväll efter jobbet ska jag, savitri & lisa ut & ta en drink, ska bli så kul! :)

imorse när jag gick ut kändes det jättekonstigt!
jag har ju inte känt friskluft sen i måndags eller varit ute!



marie & jag på en riktigt mysig restaurang på kalymnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0