12 februari, helgen som varit

torsdagen med tjejerna var jättemysig..
jag åt sushi & sen fikade vi kakor, melon, glass & kladdkaka & pratade massa & hade jättemysigt!
det blev ganska sent men det var bara kul! :)

i fredags så hämtade pappa mig, vi åkte direkt & hämtade ett släp & sen hem & äta frukost..
åka till doktorn med mamma & sen fylla upp släpet & bilen med alla kartonger!

sen rullade jag, mamma, pappa & farmor mot vällingby!
det var masssor att lyfta in men vi var duktiga & hjälptes åt tyckte jag!
vi åt sallad till lunch & sen kom mormor & morfar också.

är så glad att alla ni kom & var med under dagen.
trots att det gick ganska fort.
men glad är jag ialla fall..
tack min finaste bästa familj <3

efter dom åkt runt tre tiden så hoppade jag in i duschen & slängde ihop en väska & tog mig till haninge.
jag, daniel & emelie åt middag hos haglund, en jättegod laxgryta typ i ugn..
sen snyggade vi till oss & började tagga för en utekväll!

jag hann mysa & leka massa med gulligaste ossian!

vi tog en taxi ner till söder & satte oss på nova bar & tog en cider..
sen vidare därifrån till götakällaren där i var råsugna på att dansa, men då hade dom zumba-night, så alla hade träningskläder & dansade zumba..
så det struntade vi i!

hursomhelst så hamnade vi på gröne jägaren, jag har varit lite anti det stället, men fan  så kul vi hade där!
blev många shotar där!
sjukt kul så tack för den roliga kvällen!

det bev donken till nattmat & sen åkte vi till skogås & sov, bertil var snäll & hämtade oss :)

igår så var det en segdag i skogås, vi var helt utslagna sen partyt!
så vi sov, handlade & hade tacofiesta med familjen haglund!
sen blev det melodifestivalen med glass, varma hallon & chokladsås!

jag tyckte timoteij, david & ulrik var bäst!

efter det fick vi skjuts hem av bertil..
när vi kom hem fixade vi lite här hemma & skulle se på film, men vi somnade!

nu har vi precis kommit hem från coop, vi har handlat lite frukost & till middagen..
så nu blir det frukost framför colombian!
sen ska vi fixa det sista & gå ner med lite saker i källaren!

här kommer lite blandade bilder från helgen:
















Kommentarer
Postat av: Chubby

Vad roligt och skönt att allt gått bra hjärtegull saknar dig redan! <3

2012-02-12 @ 11:55:15
URL: http://Hihaters.spotlife.se
Postat av: Hej

Haha snygga trosor! Haha

2012-02-12 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0