08er & löning, HJÄÄÄÄLP

shit pommes vilken jävla dag!
nollåttor som har fått lön vill bara äta hummer & massa delikatesser!
satan i gatan vad med folk vi haft hela dagen!

har inte ens hunnit kollat på klockan under tre timmars tid.
så jäkla stressigt, en man för lite också..

blev att vi fick stänga fisken en timme tidigare, det åkte jag på..
så jag fick gå typ kvart över sex..
efter det handlade jag lite gott..

nu är jag hemma ialla fall, kom hem för en halvtimme sen typ.
jag har ätit lite potatisgratäng med mangokycklingspett & teriyakispett, mmm så gott, köpte med från jobbet.

så nu har jag laddat upp i soffan med lite godis & fanta vildabär, min favorit!
har lyxat till det med tre hallon/pannacotta-praliner från delin på jobbet :)
dom är så goda!

jag ska bara njuta ikväll, ha lite ensamtid med mello & bb.
daniel kommer hem senare ikväll :)
han är ute med dennis & några grabbar i stan & äter trerätters ;)




Kommentarer
Postat av: mamma

Ser mysigt och gott ut, skulle vilja vara hos dig nu,,

2012-02-26 @ 09:06:59
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0