New years eve

Jag har sett filmen new years eve, den med alla största skådisar typ, den var helt okej :)

Jag längtar ihjäl mig till nyår. Det kommer firas på singö med många fina människor. Det är som sagt mycket att se fram emot nu:

14 december personalfest
18 december, frisören & mys med mamma
24 december, julafton mys med älskade släkten
25 december, juldagen uuuuutgång
29 december, födelsedagskalas här hemma med vänner för att fira mig
30 december, jag fyller år, familjen kommer på kalas, handla för nyår med bella & fabbe
31 december, nyåååår
5 januari, fira daniel med massa släkt här hemma
8 januari, shopping för thailand
9 januari, 4 veckor
11 januari, thaaailaaaand!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värd all lyx du kan få nu, hoppas tiden till semestern springer iväg!!

2012-12-14 @ 06:10:56
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0