Min dag

Pappa & jag åkte & hämtade tårtorna på jobbet & sen hämtade vi upp ludde & sen hem vidare för mitt kalas! :)

Alla hade kommit så jag öppnade presenter först, jag fick filippa k muggar, örhängen jag velat ha, presentkort på Lexington & cervera, en stor fin orkidee, tallrikar, kokbok, & en stor egwn resväska, det är det jag kommer på nu :)

Allt var precis vad jag önskat mig, kunde inte blivit bättre!

Sen åt vi smörgåstårta & allt julgodis jag gjort, alla tyckte allt var så gott & fint så jag blev nästan lite generad hihi!

Jag är så glad att alla kom & firade mig, dagen kunde inte blivit bättre!
Efter alla åkt packa vi väskorna snabbt & drog.
Är påväg till norrtälje nu för att handla allt med bella, åh ska bli så kul jag ääääälskar att handla hihi!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för helt underbara fina och goda smörgåstårter ❤👍 fantastiska 👍 och vilket gott julgodis !! Jag är en mycket stolt mamma ❤❤😍😍 ha en fortsatt bra födelsedag / kramar

2012-12-30 @ 18:00:27
Postat av: Louise

Gulliga bästa mamma! ❤❤

2012-12-30 @ 18:10:12
URL: http://Louisebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0