Low

På senaste tiden har jag känt mig väldigt låg, jag känner mig deppig & nedstämd, har så väldigt nära till gråt..

Kan bryta ihop för minsta lilla..
Det är sjukt jobbigt att må & känna såhär, det tar på krafterna..

Jag vill ju vara den glada tjej jag är, men det har tagit emot på sistone..

Jag hoppas det blir bättre med tiden, jag hoppas att thailand blir en omladdning för mig,

Det är så mycket jag vill göra & hinna med..

Ursäkta mitt deppiga inlägg men jag var tvungen att skriva av mig lite..


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är ok att känna så i bland Louise,för det gör vi alla.Blir det allt för länge så kanske du ska kolla upp varför du känner så.Jag tror att du jobbat mycket inför din resa,så jag tror att den kommer att göra dig gott.Släpp alla måsten o krav o lova att bara vara i Thailand Louise.Sköt om dig nu.Kram Kerstin

2012-12-28 @ 22:45:46
Postat av: Chubby

Lilla hjärtat <3 finns här för dig gull

2012-12-28 @ 22:55:32
URL: http://Hihaters.spotlife.se
Postat av: Louise

Fina underbara älskade vänner, det värmer att få så fin respons <3

2012-12-29 @ 07:59:07
URL: http://Louisebj.blogg.se
Postat av: Mamma

Kära gumman ❤ du behöver vila efter allt jobbande och snart får du det och det är du guld värd 💋💋 tusen kramar

2012-12-29 @ 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0