5 december, onsdag

Igår efter jobbet så tog jag & daniel spruta.. Han är så snäll som ställer upp för mig när han vet hur jobbigt jag tycker det är.. Informerar sköterskan om hur rädd jag är & så.

Sköterskan var ialla fall jättesöt & förstående, det är inte alla & då blir det bara värre.. Men det gick bra fast det gjorde ganska ont..

Efter sprutan sprang vi in på k5 & daniel köpte en vinterjacka, snygg jacka från peak! Sedan åkte vi tilll skogås för middag hos brita & bertil..

Baconpannkaka blev det, åh så gott det var jag hade inte ätit det på flera år. Sen blev det fika & massa prat i soffan..

Tio var vi hemma & då somnade jag direkt!

Jag ligger i sängen redo att röra mig mot tbanan snart.
Känner att jag vill ligga kvar, jag har ganska ont i armen sen sprutan & sen ont i rygg & mage.. Japp, bara elände..

Jag jobbar ialla fall 7-16 idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0