10 december, måndag

Himmel & pannkaka, nu funkar appen, får se hur länge det håller i sig!

Igår kollade jag på filmen friends with kids, så bra, förutsägbar, rolig, sorglig, ja en riktig louise-film!

Idag har jag jobbat 7-16, efter jobbet blev det en jättesnabbis uppe i vällingby city för att kika efter nyårskläder, hittade en kjol på åhlens som jag gilllade, men hängde undan den tills imorn..

Sen blev det spinning, sååå kul!
I början av hösten tänkte jag bara träna för att jag skulle satsa på beach 2013, ja ni vet..

Men nu känner jag att jag tränar bara för det är kul, jag har hittat min träningsform jag tycker är kul.

Träning ska vara kul & ingen press.
Jag kommer fortsätta leva mitt liv med massa god mat & dryck, man lever bara en gång & det ska njutas till max!
Var nöjda med er själva, alla är vi olik, unika & vackra på vårt egna sätt!

När jag kom hem blev det lite magträning & sen dusch..
Nu har jag ätit middag, kellogs special & mjölk, mmmmm så gott :)

Haha lyxmat va ;) ?

Jag ska nog se på film nu, får se vad det blir :)

Här är kjolen jag hängt undan tills imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0