1 december, lördag

Det var ju jättekul att min resa hem igår tog två timmar istället för 16 minuter som normalt.. Växel fel så det fick bli ersättningsbuss & sen tbana igen när den börja funka!

Så jag var smått irriterad tills daniel & therese ringde & räddade mitt dåliga humör!

Så jag kom hem & fixade middag till mig & therese, tacos var ju givet :) vi åkte direkt till coop & handlade godis sen hem för fredaaagsmys!

En underbar fredag med min bästis! Vi kollade på breaking dawn part 1, eller inte hela det orkade vi inte hihi.

Imorse gick jag upp & fixade mig & förberedde för kvällen.. Så nu är jag på tbanan påväg tilljobbet,9-18 kör jag idag! Helt okej :)

Men tack älskade therese för igår!

Ikväll får jag & daniel gäster, det är bella & fabbe som vi ska skämma bort med god mat & dryck, förhoppningsvis hihi!
Ska bli riktigt mysigt & trevligt & underbaaaart!! :)

Herregud vilken lycka man känner av den här snön, kan inte sluta le & tänka på allt kul som väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0