skivstång, tvätt, jobb, balett

.. ja så har min dag sett ut..
självklart hade elin (skivstånginstruktören) ändrat passet & låtarna, så det är inte lika bra nu..
så det var synd, men jobbigt var det!

när jag kom hem till farmor efter så fortsatte vi tvätta & så åt jag min matlåda.
hann ta det lite lugnt innan jag skulle till jobbet.

jobbade ju 16-19.15 idag, hade ingen bra dag på jobbet idag, usch.
ibland blir det tyvärr såna dagar..

efter jobbet var det balett, min nya grupp..
lektionen var precis det vi gjorde i skolan så mina två år på balettakadmien känns just nu bortkastat..
men jag får göra det här passet till jul & se sen hur jag löser det.
kul var det såklart menjag vill ju utvecklas & ha lite utmaning i baletten!

jag är ialla fall hemma nu, är inte trött alls..
men måste försöka komma i säng, imorn ska jag upp tidigt!

jobbar 6.50-15 imorn, utbildning med sofie, yeeay!



Kommentarer
Postat av: Chubby

Lollo va ska du va på maskeraden nu då ;)

2011-09-21 @ 23:33:21
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0