21 september, onsdag

imorse vaknade jag av att min telefon ringde klockan sex!
då insåg jag att therese hade försovit sig, usch stackars henne! men hon kom iväg snabbt :)

sen sov jag tills nu..
så himla skönt.. så nu äter jag en rejäl frukost & laddar upp inför min dag!

jag ska gå till farmor så fort jag ätit klart & klätt på mig, där ska jag tvätta huuuur mycket som helst!
sen klockan tolv ska jag gå på skivstångpass, åh jag längtar, det passet är så kul!

efter passet hem till famor & fortsätta tvätta..
jobba kl 16-19.15.
balett 20.15-21.45.

blir tuvngen att byta till onsdagar med en annan lärare för mitt nya jobbschema..



kreta, elafonissi med älskling juli 08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0