13 september, tisdag

igår efter jag varit på lite äventyr så gick jag in på hemköp & köpte några saker till middagen..
när jag kom hem så började jag i stort sett med maten & när daniel kom hem så var maten precis klar!
sån jäkla tajming!

så vi åt middag, en god pasta..
sen kollade jag på greys & under tiden badade daniel..

sen kollade vi på skilda världar, svenska hollywoodfruar & på datan efter saker vi ska köpa & mumsade i oss baguette.

nu är jag vaken, ska väl klä på mig, gå till hemköp & köpa lite frukost till tåget..
sen ta 10.09 tåget till uppsala..

jag ska hinna hem & byta om & sen till friskis för att gå på spinning kl 12!
efter det ska jag träffa rebecca för att köpa sushi från sushi18, sen hem till mig & äta lunch , mysa & prata..

ikväll jobbar jag 16-22.15 :(



egypten juli 2009


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser otroligt härligt ut, va fina ni är

2011-09-13 @ 11:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0