11 september, söndag

idag är det tio år sen terrorattacken i new york ägde rum..
det är tio år sen, jag minns det som igår..
världen har förändrats efter den stora attacken..
det är läskigt & helt sjukt att tänka på..

igår var det huuuur mycket folk som helst.
vi hade ingen extra personal. det var kaos.
vi satt alla i kassan hela kvällen & köerna var enorma, typ i klass med valborg!

så ja,det var inte kul att jobba igår!

efter jobbet gick jag hem, här var therese, malin, karin & linnea..
så vi satt & drack vin här hemma & pratade..
sen kom emilia & hennes kille..

vi satt uppe till halv tre & pratade.
så et blev sent igår med haha!

nu har jag duschat & jag & therese har ätit frukost & kollar nyhetsmorgon..
idag jobbar jag 12-21..
daniel kommer till uppsala efter hans match sen tar vi tåget till honom ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0