Singö & inflyttningsfest

i torsdags fick jag skjuts av mormor & morfar till singö..
under torsdagen tog vi det bara lugnt, jag & emelie kollade på massa greys avsnitt!

fredagen tog vi också det bara lugnt..
jag & daniel var själva hemma fram till halv elva typ..
då kollade vi på gladiator, jag fick för mig att jag ville se den bara för att colosseum är med i filmen.
coolt eftersom vi varit där!

på kvällen åt vi tacos, kollade på idol & badade tunna. ja det var en supermysig & lugn fredag, i love!

igår var vi i uppsala runt halv tio..
då klev vi av vid gränby centrum & handlade med pappa på kvantum & åkte sen hem till mamma & pappa & åt frukost & fixade oss.

sen skjutsade vi in ludde på samling & sen gick jag & mamma till mattsons guld & fixade mammas förlovningsring.. pappa & daniel var på ett jobb pappa hade på samariterhemmet..
jag & daniel sprang im på systemet & köpte det vi skulle ha!

sen åt vi lunch med mamma & pappa på riffifi, jag tog en kycklingpasta med soltorkadetomater & spenat!
efter det kollade vi på luddes match med farmor, stensson & kicki!

jag & daniel kollade bara på första perioden.
sen hem & fixade i lägenheten..

runt fem gick jag & beställde middag till oss, sushi!!
så runt sex åt jag, therese & daniel sushi & therese mamma kom på fika!
vi fixade & donade & gjorde oss snygga!

camilla & johan kom först till oss, sen ramla dom in alla andra haha!
dom som kom var ialla fall jag, therese, daniel, camilla, johan, jennifer, emelie, nathalie, karin, malin, danne, ferial, lina & ulrika. så vi var ett skithärligt gäng!

jag & therese var nog liiiite för generösa med att bjuda på shotar.
en hel del shotar blev det! & det gav tydliga resultat haha!
sjukt kul hade vi & helt plötsligt var klockan vid ett & vissa av oss drog ut på flustret..

kvällen blev sååååå jäkla lyckad!
tack för alla som kom!























































Kommentarer
Postat av: Chubby

Tack för jag fick komma! <3 du var jätte fin som alltid :-)

2011-10-10 @ 15:43:32
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0