blond vs. brun

jani, nu var jag här igen..
åh blir tokig på mig själv!
ett tag nu har jag funderat på om jag ska bli blond igen..
då menar jag riktigt riktigt blond, typ platina skulle jag vilja testa!

men jag älskar ju brunt också som jag har nu!
åh andra sidan så är det ju bara hår, det går ju liksom att ändra när man vill..
bara att det är lite jobbigare att gå från brun till blond..
så blond som jag skulle vilja testa..

så jag har lite att fundera på nu..
MEN! mamma & mormor, det här betyder inte att jag kommer att bli blond.
delar bara med mig av mina tankar ;)

så, hjälp mig snälla ni söta rara läsare.
vad tycker ni, ska jag våga prova?
supermörk eller platina, antingen eller?!


blond:






det ska vara ännu ljusare än dom här bilderna isåfall..


eller brun som jag har nu:








Kommentarer
Postat av: Chubby

Brun :-) sen kan du bli blond mot sommaren

2011-10-12 @ 10:49:27
URL: http://Hihaters.spotlife.se
Postat av: ulrika

BRUN!!! Dock kanske en liten mellanbrun/ljusbrun! :)

2011-10-12 @ 12:29:23
URL: http://uzzikuzzi.blogspot.com
Postat av: mamma

Den ljusa blonda du har på bilderna, den när du varit i Thailand

2011-10-12 @ 14:01:34
Postat av: louise

om jag ska bli blond som jag vill vara måste jag ju börja nu. och nej jag ska vara antingen jättemörk eller jätteljus! haha

2011-10-12 @ 15:18:54
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du ser mer "vuxen" ut i brunt! Men jag föredrar blont. Alltid finast. Älskar blont! Ung och fräscht!!



Men tror inte du ska vara platina iaf som du har på bilderna! Inte vitblond?!



Men sen gillar vi ju å bli lite mörkare till vintern o ljusare mor vår. Men tycker lätt att man kan bli blek av för mörkt! Du har ju rätt ljus hu, sålämge du inte sticker i väg mot varmare punkter.. ;)



Kolla på bilder, känn efter! Du sa ex till mig förrut "varför blond i Thailand" fast det håller jag INTE med om;)



Pusss!

2011-10-12 @ 18:01:57
Postat av: Lisa

För blond i Thailand, sa du förrut. Håller ej med!!! Skrev från min iphone därav felskrivning!

2011-10-13 @ 07:31:41
Postat av: Anonym

Klart du skall vara blond. Kram mormor

2011-10-13 @ 10:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0