24 oktober, måndag

idag var en lång dag på jobbet..
vi började ju med inventering & sen plockade jag läkemedel & tobak i nya butiken..
dagen gått sååå långsamt!

jag slutade ialla fall klockan fem, sen mötte jag upp rebecca & vi gick till sushi18 & köpte sushi..
klockan sex åkte vi med mamma till min lägenhet & mötte upp adam, en kompis till familjen som ska hyra min lägenhet nu istället för dansken som hyr nu..
hoppas det går bra bara att byta..

efter det åkte vi hem hit & åt middag..
jag, rebecca & therese har bara suttit i soffan & pratat & killat på tv..
en lugn måndagskväll :)

rebecca åkte för ett tag sen..
jag är så himla trött så jag ska väl komma i säng snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0