23 oktober, söndag

igår kväll var en lugn & mysig kväll..
vi åt jättegod mat på kamarina, jag åt plankstek med fläskfilé, grekiskt va haha?
var så sugen på det så det fick bli det!

vi satt där & pratade i tre timmar tror jag nästan!
så det var trevligt :)

innan vi åkte hem runt tio så gick jag & daniel in på coop & köpte med oss lite gott hem..
när vi kom hem kollade vi slutet på någon oceans-film & åt godis & drack julmust!

idag sov vi till halv elva, sååååå skönt! eller kanske inte sov helt, men när man ligger & drar sig bara, så himla skönt!
vi har bara myst hela förmiddagen, ätit frukost & kollat tv..

jag tog 14.11 tåget till uppsala..
sen har jag jobbat, 16-22.15..
butiken är typ tom nu, vi har haft halv priset på alla färskvaror, chark, frukt, mejeri & bröd..

jag & tanja stängde så det var najjs!
japp då har man suttit i kassan för sista gången i gamla hemköp, på torsdag öppnar vi nya fräscha, ska bli så kul!!

nu har jag ialla fall tvättat håret, ska vänta på att det torkar lite..
sen måste jag i säng..

imorn börjar jag 7! vi har inventering, yeey! not!








Kommentarer
Postat av: emma

snart inflytt för er ;)

2011-10-24 @ 09:34:16
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Chubby

Du e så fin min lilla blomma! <3

2011-10-24 @ 17:53:43
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0