11 oktober, tisdag

nu har jag ätit frukost.. leverpastejmackor med smörgåsgurka, så gott!

jag tränade inte på heeela förra veckan för jag hann inte.
den här veckan är också väldigt tajt med tid!
åh jag får panik! vill bara träna! men känner att jag hinner inte.
sen kan jag inte boka pass för jag har fått varningar..
så då är det bara tråkiga gympapassen jag inte vill gå på..
usch vad jag blir arg!
riktig ångest att jag inte tränat på länge! :( men men jag måste först & främst tabort min blockering!

nog skrivet med det..
jag ska väl hoppa in i duschen snart..
fixa mig & gå till farmor.

jag kommer nog hänga där tills jag börjar jobba..
jobbar 16-22.15 idag, ska göra en delikatessutbildning innan också!


Kommentarer
Postat av: Emma

kanske du ska vila lite från träningen och ta tag i den när du har tid och blockeringen upphört :) kanske ligger något bakom det, vem vet :)

2011-10-11 @ 15:12:52
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0