29 november, tisdag

jag vart supernöjd efter att ha varit hos anna idag!
det blev ganska mycket slingor men har mycket kvar att fixa i håret tills det blir som jag vill!
men nu är vi igång ialla fall!

efter frisören gick jag till farmor & tog det lugnt..
sen jobbade jag mellan 14 & 17!

när jag slutade hämtade mamma, pappa & ludde upp mig..
överraskningen var att bowla & äta ute..

det var sktikul att bowla!
jag satte första striken, men många mer blev det inte..
jag hatar att säga det men pappa & ludde gjorde typ bara strikes!
sist kom jag ialla fall!

efter bowlingen gick vi till o'connors & åt middag.. det blev en god mixtallrik till förrätt sen hamburgare!
ritkigt gott!
så det blev en riktig kanonkväll mamsen & papsen fixade!
tack bästa ni!

jag är hos mamma & pappa nu, jag ska sova här!








Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv, va mysigt att få rå om er en kväll

2011-11-30 @ 07:21:05
Postat av: Anonym

Ni har en mamma och pappa som fixar mycket för er var glada för det Mormor

2011-11-30 @ 11:06:05
Postat av: Anonym

Ni har en mamma och pappa som är underbara, var glada för det Mormor

2011-11-30 @ 12:03:41
Postat av: emma

va mysigt :D bowling är riktigt kul ju!

2011-11-30 @ 18:59:23
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0