2 november, onsdag

en sån natt jag har haft.. jag har vaknat tre-fyra gånger & drömt att jag förstört hela delin.
herregud vilka drömmar haha!
ikväll är jag ialla fall mer förberedd på hur mycket jag kommer ha att göra!

jag har ialla fall duschat nu under morgonen & äter frukost med fil, hallon & flingor!
så snart ska jag sminka mig..

jag ska jobba idag 11-21.10.. eller det blir väl efter tio som igår!
jag har ialla fall snabbkassa mellan 11-16..

igår fick jag hem min jacka från nelly, vila..
den var sååååå fin! åh i love it! ska visa den någon dag :)




Kommentarer
Postat av: Emma

haha förstörde du hela delin idag då? :P

2011-11-02 @ 21:13:18
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0