16 november, onsdag

igår när jag satt på tåget så ringde jennifer & frågde mig om lunch..
det var ju alldeles perfekt!
så vi gick till cupido & åt en sallad.. jag tog prosciuotto, soltorkade tomater, kronärtskocka, rödlök & fetaost..
sååå gott! :)

sen kikade vi runt lite i affärer sen var det dags att jobba!
det var jag & therese i delin hela dagen, 14-18.30 så det var underbart!
alltid lika kul när det är vi två bara ;)

jag var faktiskt klar 21.11 igår, helt otroligt! men det funkar när man får göra som man själv vill ;)
på kvällen, runt halv elva, kom ulrika hit till mig & therese & nattfikade :)
det blev kladdkaka med lite glass & cola :)
så mysigt så mer nattfikor!

nu är jag vaken, ska kolla på unga mödrar & greys & snygga till mig!
jag ska försöka hinna ner på stan en sväng & köpa julklapparna jag inte köpte igår..

sen jobbar jag 12-18, underbar tid!
efter jobbet ska jag & malin ut & äta.. blir nog thaibuffé eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0