Valborg

dagen igår var kanon!

jag, daniel, dennis & moa gick upp & tog det lugnt. tog en vända till systemet & köpte något att äta.
sen gick vi till ekonomikum & mötte upp therese & hennes brudar.
så satt jag där ett tag :)

sen så träffade jag savitri, åh så glad jag blev!
efter det så skulle jag & daniel hitta dennis & moa & det gick bra tillslut!

runt tre gick vi mot wermlands nation.
vi trodde inte vi skulle komma in, att vi var försentt ute.
men det gick galant!

så vi var där inne & dansa satan & köpte jag vet inte hur många champagneflaskor & spruta ut & drack.
sånt sjukt tryck & så grymt!

vi blev ialla fall dyngsura & fick lite mycket skumpa så vi åkte hem till mig för att hämta lite saker..
men moa däckade & jag & daniel tog oss iväg.
sen kände jag att jag var trätt & pallade inte så jag åkte hem haha!

dagen var hur bra som helst! kvällen blev inte som vi tänkt men det gör inget för dagen gjorde allt :) 

jag har tyvärr inte så många bilder eftersom det inte blev en helkväll haha!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0