underbara helg

fredag:

jag kom ut på singö till fem.. då hade micke & daniel ännu inte kommit, dom kom strax efter mig :)
det blev tacos till middag.
för bra för att vara sant!

på kvällen kollade vi på tv & åt en jättegod fruktsallad :)
sen kollade jag & daniel på tomb raider & daniel somnade såklart haha!

lördag:

jag gick upp vid kvart över åtta. kunde inte sova för min jäkla jobbiga hosta.
men var ändå skönt att komma upp i tid.
på dagen så kollade jag, emelie, micke & fredrik på daniels match.
kul att se daniel spela men annars är det tråkigt att kolla på fotboll.

det blev ialla fall 3-3 & det var riktigt spännande!
sen på kvällen åt vi god mat & dukade upp i den fina matsalen & laddade för eurovision!
pratade en massa & hade skoj :)

sen var det dags, EUROOOVISIOON!
ercis var lätt bäst såklart.
låtarna jag gillade var:

sverige
irland
tyskland
& massa mer men kommer inte ihåg nu haha..

till det drack vi vin & åt ost & kex :)
spännande var det & massa bra låtar!
jag var med tills sista minuten.
eric var bäst!

söndag. igår :

på förmiddagen så kom brita, bertil, malin, martin, mikaela, jesper & ossian ut till singö..
det var fullt hus men jättekul att träffa alla!
vi planerade & pratade om sommarens fest uppe i hälsingland!
kommer bli såååååååå bra!

vi grillade hamburgare till lunch, eller rättare sagt mia & malin, grillmästarna.
blev riktigt gott med hemmagjorda hamburgare!

alla utom micke åkte för att se fredriks match i älmsta..
daniel & jag fixade oss & rullade mot uppsala.

i bilen hittade vi våra gamla skivor.
vi satt & sjäng med hela tiden typ. så jäkla kul!
älskar att åka bil & lyssnar på hög musik!

vi kom hem till mormor & morfar strax efter tre & då var det fullt hus.
släktingar & så..
vi åt smörgåstårta & tårta :)

efter kalaset så åkte jag & lämnade nycklarna till min hyresgäster.
så nu är den uthyrd! känns skönt..

efter det så åkte jag & daniel med lite grejer till farmor & sen utt ill singö igen..
väl ute på singö å kollade vi på VMfinalen.
pinsamt säger jag bara..
efter det gick vi & la oss :)

jag har haft en supermysig helg & jag älskar dig daniel!


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0