tacos

dagen på jobbet var tung.
hur mycket folk som helst var det..

mamma hämtade mig efter jobbet & när vi kom hem åt vi tacos.
tacos is the shit!
alltid godast!

nu sitter jag & mamma & målar naglarna & kollar på bb..
jag tog en turkosblå färg på naglarna..
lite vågat  men ändå läckert! blir snyggt till min nya blåa långklänning imorn :)

ska bli riktigt kul imorn ialla fall :)
se lillebror ta studenten & träffa massa folk här hemma :) ..
gud det känns inte länge sen jag tog studenten.

men det är trots allt tre år sen..
gud så tiden går alltså..
tre år sen, det får ju mig att låta gammal?



Kommentarer
Postat av: Emma

Fatta vad tiden går! Minns studenten som igår, vissa stunder av dagen iallafall :)

Stort grattis till lillebror din!

2011-06-01 @ 09:56:14
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0