sommar inspirerat

alltid till sommaren som kommer nya smaker till godis & drickor.
ramlösa har ju sin ananas & vattenmelon.
riktigt goda & fräscha enligt mig!

loka har ju också några nyheter, loka likes LA.
jag har bara smakat en av dom tre nya.
jag smakade peachy peach, goood så god! min nya favorit helt klart!

dom andra smakerna är ananas & coconut dream.
så dom ska jag absolut prova, coconut dream låter väldigt spännande :)

marabou har nya chokladen carribean.
riktigt god! med kokos & torkade bananer, också jättegod!
jag älskar kokos & banan, perfekt ju!








Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar den nya maraboun :D

2011-05-09 @ 15:56:50
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: mamma

det låter gott, jag ska absolut prova......

2011-05-09 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0