onödig fakta om mig


jag sover alltid med mitt gosedjur vicky, som är delfin, när jag sover hemma i lägenheten.
jag hatar ljudet när folk snyter sig, det är bland det värsta jag vet
jag älskar tacos, skulle kunna äta det varje dag
jag sjunger alltid i bilen & tror att jag är kan sjunga som madonna
jag vill ha mitt första barn innan jag är 25
jag vill vara förlovad & gift innan jag skaffar barn
jag vill ha 3-4 barn
jag gillar inte ris så mycket. bara till flygande jakob & sushi
jag älskar & fota & vad jag gör om dagarna, mest onödiga saker
jag älskar att resa
jag vill bo i en stor fin villa om några år & det ska vara i lantlig & marin stil
jag älskar att hålla på med naglar
jag älskar att gå på balettföreställningar
jag älskar att dansa
jag älskar att laga mat
jag är väldigt romantisk
jag är väldigt ordningsam & har alltid städat hemma sen jag flyttade hemifrån
jag orkar aldrig sminka mig på morgonen när jag börjar 6.50
oc är den bästa serien genom tiderna, jag har sett den minst 12 gånger om
jag tycker om att träna
jag tycker om alla årstider lika mycket
jag skulle vilja kunna flytande grekiska & italienska
jag vill åka på en vinprovning & matresa till toscana
jag är 176 cm lång
jag älskar bebisar
jag har en jävla massa kläder jag knappt vet om
jag kallas allt mer igen för lollo
jag skulle vilja göra någon plastikoperation men jag vågar inte & har inte pengar
jag älskar min säng som jag ska sälja om en vecka
jag blir grymt irriterad på folk som ska synas hela tiden
jag skulle kunna tänka mig bo utomlands ett tag med någon som står mig väldigt nära
jag vill jättegärna gå på ett bröllop för jag har inget minne av dom jag varit på
jag älskar att vara med min familj & släkt
jag älskar myskvällar med tända ljus & god mat
när jag jobbar & sitter i kassan försöker jag alltid gissa vad kunderna ska laga för mat av varorna dom köper, det ger mig tips
jag läser alltid recept & planerar att någon laga maten
jag älskar att läsa i svensk dam tidning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0