3 maj, tisdag

imorse började jag 6.50-15..
efter jobbet så gick jag till coffee house by george & träffade therese & ulrika :)
satt & pratade lite ett tag.

sen tog jag tåget till stockholm & skulle möta upp danielcentralen för att få hans nycklar.
jag kom hit för ett tag sen..
så nu passar jag på att skriva hihi!

daniel har innebandy match nu ikväll.
jag & moa ska strax gå mot coop & köpa lite grejer.
ikväll blir det som sagt tacofiesta här hemma!

daniel är väl hemma runt åtta nio typ :)
vi får se om jag & moa orkar vänta på daniel med maten haha ;)

ska ialla fall göra en guacamole tills ikväll tror jag, önskemål från daniel :)

ikväll måste jag se DH jag lyckas alltid jobba sent på tisdagskvällar.
men inte ikväll sån tur är!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0