27 maj, fredag

igår på jobbet så hade vi ett typ grupparbete.
typ hur man ska kunna hantera konflikter & utveckla sin arbetsförmåga.
en massa saker. i två timmar satt vi & pratade..

jag tog ialla fall 16.23 tåget till stockholm.
på tåget så kom en liten tjej & satte sig bredvid mig på tåget.
först tänkte jag neeej- jag vill ju sova haha.

men hon var så söt!
hon pratade i stort sett med mig hela vägen.
hon sa att jag hade en fin telefon & sa massa skojs.
sen sa hon att hon tyckte jag var jättelik amy diamond.
det var ganska så kul haha!

väl hos daniel så fick jag vänta några minuter.
han var påväg från gymmet.
så när vi kom in så duschade daniel & fixade sig & sen gick vi till vällingby centrum..

jag köpte faktiskt ännu en långklänning. en svart från MQ. riktigt snygg, tyckte faktiskt att den satt bra!
har svårt att hitta långklänningar som gör det.
jag älskar ialla fall långklänningar!

försökte leta efter skor men hittade inte direkt några.
blev ialal fall en present till daniel från mig.
skilda världar boxen haha!

han har velat ha den så länge så han fick den av mig.

innan vi gick hem svängde i in på hemköp & köpte lite gott..
när vi kom hem började jag med den nya spännande maten jag kokat ihop i huvudet.

det jag hade i var:

* grillad kyckling
* matlagningsgrädde
* kräm av soltorkade tomater
* skogscahminjoner
* vitt vin
* vitlök
* salt & peppar

det var suuuuuuuuuuupergott!
ser tyvärr ganska tråkigt ut på bilden, men men :)

på kvällen kollade vi på skilda världar & åt naturgodis & myste massa.
underbara mysiga torsdag <3

bilder på båda nya långklänningarna kommer upp ikväll :)

nu är jag ialla fall vaken.
jag ska fixa mig & ta mig mot tbanan & sen tåget mot uppsala.
idag jobbar jag 13-19.15.

ikväll blir det nog tjejkväll hoppas jag :)



det här fina trädet är vid daniels balkong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0