20 maj, fredag

igår kom jag till daniel run halv nio typ..
när jag kom möttes jag av pussar. jag tyckte han såg lite lurig ut.
så han sa åt mig att följa med till köket.

han hade köpt en sak till mig men inte slagit in den ordentligt för han hade ingen tejp.
men det var ett fint rött rospapper runt det stora hårda paketet..
jag hade verkligen ingen som helst aning om vad det kunde vara.

när jag öppnar paketet ser jag att det är en kamera!!!
han har köpt en spritt ny kamera till mig! en samsung ST70 orange typ, skitsnygg!
helt galet.
han är bara för bäst..
han vet hur mycket jag älskar att fota & har stått ut med hans gamla tegensten till kamera sen min gick sönder.

så han sa att han ville ge mig den så jag kan börja spara till en riktig systemkamera.
åh älskling då!
du är bara för bäst, kan inte säga mer än tack & tala om hur mycket jag älskar dig!

så sen satt daniel & fixade med kameran & vi bestämde vad vi skulle beställa i tax freen..
jag blev hungrig så åt lite tonfisk, keso & ägg :)

sen bara myste vi & kollade på någon film som var på sexan..

nu är jag vaken.
jag har diskat lite & ska äta frukost & fixa mig.
ska nog gå ut på balkongen & sätta mig i den underbara solen :)

klockan ett ska jag träffa anita för att äta lunch :)
det var ett tag sen vi sågs nu känns det som!
så det ska bli kul att ses :)

sen när daniel slutat så ska han hem & fixa sig, sen åker vi till centrum & köper minneskort till min kamera.
& sen vidare mot barkarby outlet för att kika lite :)

ikväll blir det heeeelt underbart! jag, daniel, therese & martin ska ut & äta middag på svensson taverna om vi lyckas få bord. sen på bio, nya pirates filmen. jag som bara sett den första haha. men alla vill se den så jag offrar mig!

kanon väder också så den här dagen blir nog bra tror jag!


 



här har ni min nya snygga kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0