12 maj, torsdag

jag hittade från uppsala till daniels jobb, yeeeay!
har aldrig åkt liksom åt andra hållet från uppsala haha.
men det gick bra, jag är en jäkel på att hitta i stockholm ;)

vi åkte hem & daniel gick & gymmade ett tag & jag kilade till coop & köpte lite grejer.
när jag kom tillbaka så gjorde jag varsin sallad till oss som vi skulle ha med oss på vår picknick :)

det var ju så fint väder så vi gick ut & tog med en filt & satte oss på & åt mat :)
vi pratade en massa om gran canaria, gud så jag längtar!
pratade om en massa kul :)

vi hade med oss kycklingsallad, vitlöksbröd, vindruvor & ramlösa på picknicken :)
sen låg vi bara & tog det lugnt..

när vi kom hem igen så kollade jag på klockan åtta hos stjärnorna & greys.
då drack vi massa iste & åt ost & kex & nötter :)
sen somnade daniel ett tag..
greys är ju bara så bra! det är ett program som jag allltid gråter till, vet inte varför?!

resten av kvällen blev lugn & mysig :)

nu sitter jag hemma i soffan, kom precis hit..
körde daniel till jobbet imorse.
tänkte sminka mig & fixa lite här..

idag jobbar jag 11-19.15. usch var snäll & bytte tid med en kollega så får skylla mig själv..
men men..

ikväll ska jag, therese & rebecca hem till jennifer!
vi ska umgås & ha trevligt, äta lite gott & heja på eric saaaaade!
ikväll gäller det! jag är så taggad & tror stenhårt på eric!

vi måste vidare till finalen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0