1 maj, söndag

imorse när jag gick ut på balkongen så ser jag en man ligga helt stilla på mage i skoggen.
jag fick panik & roapde på alla men ingen trodde mig!

sen gick daniel, dennis & moa ner & kikade.
han rörde sig iten & vi blev oroliga.
sen visade det sig att det var en kille som vart på fest i mitt hus & däckat ute bara.
men gud så rädda vi blev!

vi fixade ialla fall oss under morgonen & tog det lugnt.
sen så åkte vi & åt pizza, guuud så gott det var, det satt riktigt fint ;)

efter det åkte vi ut till mamma & pappa & hämtade volvon & jag & daniel gick in till stensson & lämnade en liten present till markus, djungelvrål haha!

sen åkte jag, daniel, dennis & moa till hallstavik..
vi släppte av dennis & moa där så dom kunde ta bussen till norrtälje..
& jag & daniel åkte vidare mot singö..

vi har bara tagit det lugnt.
vi grillade & hade med oss köttet vi aldrig åt igår..
så det var riktigt gott :)

emelie fixade banansplit till oss alla till efterrätt :)

jag åkte hem sen runt åtta ialla fall till mamma & pappa.
jag sover här ikväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0