tv tv tv

efter jobbet idag så var jag på intensivspinning. sjuuuuukt jobigt men så sjuuukt kul!
passet var med viveka & hon har precis sån musik jag blir peppad av när jag tränar så jag körde så det glöd om cykeln haha!

efter jobbet mätte jag upp lillebror vid ica & fick min laddare. han var snäll som kom med den & körde hem mig dom få meterna för jag var helt slut haha!

när jag kom hem så duschade jag & diskade undan lite.
sen blev det middag, lite rester sen igår med massa god sallad & oliver & soltorkade tomater!

sen har jag bara kollat på tv.
halv åtta hos mig, sos international, greys & nu BB.
älskar att greys is back!

sen blir det nog sängen, är sååååå trött.
somnar typ redan nu!



mupp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0