seeegdag

jag åkte ju till ikea ensam idag & gick & kikade. inte så kul haha.
alla går med familjer eller sin pojkvän, men jag gick alldeles ensam haha! jag måste sett mobbad ut!
jag köpte ialla fall 6 stycken tabletter till matbordet, två tavellister (tror det heter så) & en ny spotlight till mitt vitrinskåp..

efter det åkte jag till gränby & skulle kika inne på mique.
då precis mötte jag paulina! så himla kul att träffa henne, hon kom hem från en fem veckors resa för några dagar sen.
så vi tog tillfället ia kt & gick & satte oss & pratade på nya caféet fågelsången på gränby.
jag tog en salami & brie macka, jättegod!
var ialla fall jättekul att träffa henne, hon räddade min tråkiga dag haha.

sen åkte jag hem till mamma & pappa & åt god hemmagjord pizza.
nu är det tvmys. vi har tittat på solsidan & ätit fruktsallad.
nu är det BB som gäller snart!

jag köpte en jättesöt ljuslykta på mique.
jag fotar & lägger upp bilder imorn :)


soooooooon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0