nu jäklar händer det grejer!

nu har jag tre grejer på gång.

i höst har jag tänkt utbilda mig till flygvärdinna. något jag velat länge nu!

idag på arlanda så blev jag erbjuden jobb genom SSPStreet Food.

nyss ringde dom från securitas & ville erbjuda mig jobb som flygplatskontrollant & träffa mig.

hur kan man få så mycket erbjudanden nu?
nu har jag ännu mer att tänka på!
har redan fått ont i huvudet!

kul ialla fall att dom hör av sig & vill ha en!
en riktig skjuts för självförtroendet!



flygvärdinna?



flygplatskontrollant?



street food på arlanda?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Flygvärdinna !!!!! Ta chansen och uppfyll din dröm !! :) :)

2011-03-15 @ 17:16:23
URL: http://uzzikuzzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0