middagsgäster

snart kommer det massa middagsgäster hit.
halva familjen aronsson kommer & familjen nilsson..

det blev en god gryta & massa god sallad & baguette.
jag känner mig faktistk lite piggare efter alla mediciner, känns bra.

men vi får väl se om jag måste ligga isolerad på övervåningen.
om någon vågar träffa mig av alla haha!

jag har snart kollat klart på solsidan säsong 1.
jag har typ inte sett det förr, bra första & sista avsnittet.
så himla kul!

& eftersom min kamera inte funkar så tar jag bilder från google nu.
känns så tråkigt.
hoppas jag kan köpa en billig kamera imorn!

mamma ska göra någon god fördrink som jag nog bara får titta på.
kanske inte så bra att dricka alkohol om jag har ätit så mycket tabletter & medicin idag..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0