hemmagjord pizza

lägenheten jag kollade var jättefin & alldeles för fin.
hon som jag skulle gärna bytet med var lite speciell.
men tyvärr blev det inget. hon har redan hört av sig.. synd..

jag är hos mamma & pappa nu.
jag & ludde har kollat på filmen i rymden finns inga känslor.
hade hört mycket negativt om den men jag tyckte den var mysig & rolig!

nu har jag & lillebror gjort hemmagjord pizza. ska bli sååå gott!
vi slängde på lite kalkonkött, ost, rödlök & fetaost!

ikväll ska vi till marie, jonas & ebba & fira att jonas fyllde 40 förra veckan!
blir smörgåstårta, yeeeeeey!!

ännu senare ikväll åker jag till älskling.
imorn
ska jag följa med honom som stöd för en grej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0