helt mööööör i kroppen

idag på min lunch fick jag ett samtal som gjorde hela min dag.
det är det här som vore allra bäst & allra roligast!
så nu jäääääklar håller jag tummarna tills jag vet!
vill tyvärr inte skriva ännu, blir så besviken om det inte räcker hela vägen.
men håll ut ni får veta om någon vecka ;)

efter jobbet ialla fall gick jag på skivstång.
guuud var länge sen sist. jag är helt skakig i kroppen haha.
det passet tog bra! kommer inte kunna gå eller röra mig imorn haha!

tror jag överskatta mig själv lite.
tyckte det blev riktigt tungt.
när jag kollar mig omkring är det bara jag, instruktören & en biffig gammal pensionär som har tio kg vikter.
skoja inte om det var tungt?!

efter det åkte jag till mamma & pappa för att fira lillebror lite.
mormor, morfar & jonas & marie kan inte komma på lördag.
så dom kom ikväll.

jag åt en god sallad med fläskfilé, räkor, bladspenat, sugar snaps, pärltomater, sallad & gurka med mangoraja!

nu ska jag ta en dusch tror jag.
jag sover nog kvar här ikväll!
imorn ska jag sova uuuuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0