8 mars, tisdag

idag jobbade jag mellan 6.50-15.00.
blev bjuda på semlor på jobbet. jag åt en men gav bort min grädde & mandelmassa till jessica ;)

jag hann träffa min fina lina på jobbet idag också!
efter jobbet kom underbara therese till jobbet.

vi tog en långpromenad genom stadsparken & upp till ulleråker för att titta på hennes mammas sttudentboende som hon har startat. fräscht & fint var det!

sen åkte jag med pappa hem till lövstalöt.
mormor & morfar kom hit på middag.
mamma hade gjort en jättegod wok!

jag & ludde åkte in sen & dunka skithög musik & åkte till mig & hämtade lite grejer.
nu är vi hemma igen.
nu blir det bara tv tills läggdags, ska bli så skönt att bara lägga sig i soffan!





Kommentarer
Postat av: Maarit

Tack Louise! Kommer förmodligen köpa den nu. Sa till mig själv att om den kostade under 2000 så kör jag, och det gjorde den ju defenitivt. Så sjukt värt vitrinskåp! Hoppas den finns kvar på Ikea bara!!!

2011-03-08 @ 23:54:32
Postat av: Chubby

<3

2011-03-10 @ 01:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0