5 mars, lördag

igår efter jobbet så höll jag på & bytte med bilar & greja.
men sen kom jag iväg!
jag lyssnade på hög musik & sjöng med. underbart att köra bil ju!!

var framme runt nio. då mötte jag upp moa & vi gick & såg sista perioden ihop.
matchen slutade 1-1.
efter matchen åkte vi hem till dennis & hängde.

vi hade kul & tog det lugnt. moa, dennis & daniel drack några öl men inte jag haha.
kul hade vi ialla fall & sen åkte jag & daniel hem till honom runt två tiden, var hemma hos han runt tre..

idag har vi tagit det lugnt hos daniel på förmiddagen. vi har sovit ut & myst bara.
påvägen till uppsala stanna vi på burger king & åt..

nu är vi här hemma hos mig. vi fixar oss & jag har satt på lite musik.
ikväll ska vi på maries, min morbrors tjejs, 30årsfest.
det ska bli riktigt kul!

så det blir sushibuffé ikväll.
ska bli riktigt kul!

så jag & daniel åker ut till mamma & pappa med bilen & åker tillsammans till festen.
vi åker typ om en timme :)
mormor & morfar ska också dit.

vi känner inga andra än varandra haha. men det ska bli kul ändå!

jag har slängt ihop en skagenröra också, får se om vi orkar äta det innan haha.
tror inte det!

festen är tema rosa, jag har valt att ha en rosa tröja & svart midjekjol.
daniel ska ha sin fina rosa randiga skjorta han fått av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0