3 mars, torsdag

tisdagen med daniel var mysig. det är värt att åka dit en kväll för att få ligga i hans armar & höra alla ord. bäst..

igår morse var jag i uppsala runt åtta, då gick jag till farmor & vila, fixa mig & gick sen ner på stan runt tolv & mötte mormor.

mormor bjöd på lunch på dragon palace. det är ju bra buffé där, speciellt sushibuffén!
så efter mycket mat & för mätta & prat så gick vi runt & letade efter någon rosa tröja till mormor.
det gick sådär!

sen på kvällen var mormor, morfar & farmor & familjen hos mamma & pappa & fikade & åt semlor. inte jag då då, gillar inte grädde, fick mig en brownie!
sen sov jag kvar där..

idag öppnade jag.
fick äntligen träffa lina som vart borta i thailand & haft det skönt i tre veckor. har saknat henne!
när jag slutat så kom jennifer till jobbet. vi handlade lite & gick sen hem till mig. det blev en härlig promenad i solen & våren!

när vi kom hem så började vi med maten. sen kom lina hit efter jobbet.
så nu under kvällen har det varit värsta myskvällen.

middag blev potatisgratäng rester med kyckling & bea & sallad.
sen köpte lina med sig massa gott.
så det blev ostbågar, chips, vit kladdkaka & fruktsallad.

i fruktsalladen hade vi vindruvor, jordgubbar, blåbär, banan, apelsin, kiwi & äpple!
såå god & fräsch!

har haft en supermysig kväll med tjejerna.

men nu är det skärpning efter denna vecka!
nu laddar vi haha!

ska kika klart på BB sen fixa & plocka undan.
krypa ner i min underbara säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0